Dienstag, 9. Juni 2015

♥ Tilda with Ribbon shoes ♥
TaTü Box
tissue box


Hallo Ihr Lieben ich hoffe es geht Euch allen gut ;0).
♥♥♥
Hello my dears I hope you all are doing well ;0)

Heute möchte ich Euch eine TaTü-Box zeigen die ich gepimpt habe passend zu diesem Serviettenständer. Als Basis habe ich wieder mal Kraft Cardstock verwendet den ich wie immer mit Papieren con Maja Design kombiniert habe. Dekoriert habe ich mir Stanzteilen, Perlen und Schleifenband.
♥♥♥
Today I want to show you a tissue box which I have pimped, matching to this napkin holder. As always I used kraft cardstock and I have combined it again with papers from Maja Design. I have decorated with die cuts, pearls and ribbon.


Als Motiv habe ich mir die süße *Tilda with Ribbon Shoes* ausgesucht und mit Prismacolr Stiften coloriert. Ihre Hose und ihre Schuhe habe ich aus Design Papier gestaltet.
♥♥♥
As image I chose the adorable *Tilda with Ribbon Shoes* and I have colored her with Prismacolor pencils. For her suit and her shoes I used design papers.


Closeups

Frontansicht der Box
♥♥♥
Frontside of the box


Gestaltung der anderen Seitenteile
♥♥♥
 Designs of the other side parts

 Stempel: Magnolia, SU
InkPads: Archival, DistressInks
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot
Stanzen: Magnolia, Spellbinder, Whimsy Stamps
Stanzer: Heyda
Embellies: Schleifenband, Perlen

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Marvelous Magnolia ~ Monochrom 
Tilda`s Town ~ use dies or punches
Simply Magnolia ~ CAS or Fully loaded
LHOSM ~ use a Die Cut

Ich bedanke mich für´s reinschauen ;0)
♥♥♥
Thanks for stopping by ;0)



  photo top-five-badge_zps25739614.jpg

Kommentare:

  1. Absolutely fabulous tissue box Nicole with gorgeous detail and crafting loveliness.
    Thanks for sharing!
    Hugs, Donna xx

    AntwortenLöschen
  2. What a lovely napkin holder. Love it. I also like that you use design paper to the shoes ande the dress. Great. Thank you for joining us at Tilda Towns blog challenge this week. Good luck, hugs Malin

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous tissue box, love the monochrome colors. Thanks for joining us at Simply Magnolia for our challenge
    hugs Louise

    AntwortenLöschen
  4. Very pretty indeed, thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck. Love Jane x

    AntwortenLöschen
  5. Total süß und wunderschön gestaltet. Ich liebe Deine braun in braun-Töne.
    LG Uschi

    AntwortenLöschen
  6. Eine wundervolle Tatübox, super schönes Design!
    Lg Michi

    AntwortenLöschen
  7. love it Nicole! Beautiful Tilda coloring and designing! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    AntwortenLöschen
  8. Absolutely gorgeous! Love all the wonderful details and your fantastic colouring!!!
    Thanks for joining us at Tilda’s Town Challenge. Good luck!
    Hugs, Gosia

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole