Freitag, 15. Mai 2015

♥ Magnolia Mania DT ♥
mit/with
Speak no Evil Tilda


Heute startet wieder eine neue Challenge bei
und das Thema für die nächsten zwei Wochen ist
Koch-/Backrezept 
und/oder Küche
♥♥♥
Today starts a new challenge over at
and the theme for the next two weeks is
cook-/baking recipe 
and/or kitchen


Ich habe mich entschieden einen Serviettenhalter zu werkeln. Die Basis ist Kraft Cardstock und den habe ich wie immer mit den wunderschönen Papieren von Maja Design kombiniert. Dekoriert habe ich mit verschiedenen Stanzteilen, Perlen und Schleifenband.
♥♥♥
I decided to make a napkin holder. The base is kraft cardstock which I combined with the gorgeous paper from Maja Design. I have decorated with die cuts, pearls and ribbon. 


Als Motiv habe ich mir die zauberhafte *Speak no Evil Tilda* und sie mit Prismacolor Stiften coloriert. Ihr Shirt habe ich aus Design Papier gestaltet.
♥♥♥
 As image I choose the adorable *Speak no Evil Tilda* and i colored her with Prismacolor pencils. For her shirt I used patterned paper.

 Closeups

 Stempel: Magnolia, SU
InkPads: Archival, DistressInk
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot
Stanzen: Magnolia, Spellbinder
 Stanzer: Heyda
Embellies: Perlen, Schleifenband, Servietten

 Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Simply Magnolia ~ Lace and Pearls
Ribbon Girl Challenge ~ everything goes with an image

Dankeschön für´s anschauen ;0)
♥♥♥
Thanks for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. Oh my this is such a fabulous idea...beautifully coloured and designed!! Thank you for sharing with us at Simply Magnolia and good luck!
    Take care,
    Beth

    AntwortenLöschen
  2. Wow Nicole, I have no words for your napkin holder.. First it's just such a great take on the theme and how you did it... Just great! Love the papers, perfect Tilda for this project... Hugs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Nicole, deine Idee mit dem Serviettenhalter ist ja soooooo genial, meine Fliegen in allen möglichen Schubladen rum. *gg* Eine absolut traumhafte Gestaltung!
    Lg Michi

    AntwortenLöschen
  4. waue this is so sweet, hope you like to join in on my group
    I love to colour digitals.
    https://www.facebook.com/groups/645198078933984/

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole