Mittwoch, 1. Oktober 2014

♥ Magnolia Mania DT ♥
pink, pearls, points/dots
Here I am Tilda


Hallöchen Ihr Lieben, ich hoffe es geht Euch allen gut :0)))
 ♥♥♥
Hi my dears, I hope you are all doing well :0))) 


Heute starte wieder eine neue Challenge bei
und das Thema für die nächsten zwei Wochen ist
Pink, Perlen, Pünktchen
♥♥♥
 Today starts a new challenge over at
and the theme for the next two weeks is
pink, pearls, points/dots


Wie immer besteht meine Basis-Karte aus Kraft Cardstock und Papieren von Maja Design. Dekoriert habe ich mit verschiedenen Stanzteilen und Perlen.
♥♥♥
As always I have made the base of my card with kraft cardstock and papers by Maja Design. I have decorated with various stampings and pearls.


 Als Motiv habe ich mir die süße *Here I am Tilda* ausgesucht. Der gestanzte Schriftzug *hello* passt meiner Meinung nach perfekt zu ihr.
♥♥♥
As image I chose  *Here I am Tilda*. The die cut lettering *hello* fits, in my opinion, perfect to her.


Für die Colorierung von Tilda habe ich meine Prismacolor Stifte benutzt.
♥♥♥
For the colouring of Tilda I use my Prismacolor pencils.

Stempel: Magnolia, SU
InkPads: Archival, DistressInk
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot
Stanzen: Magnolia, Lawn Fawn
Embellies: Perlen

Meine Karte passt zu folgenden Challenges
My card fits to the following challenges
Midweek Magnolias ~ Anything goes
Tilda´s Town ~ F&F or CAL
Dutch Magnolia Lovers ~ Anything goes
Magnolia Down Under ~ Distressing

Ich bedanke mich für´s reinschauen ;0)
♥♥♥
Thanks so much for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. Das ist ein tolles Motiv, das mir immer wieder gut gefällt. Genauso wie deine Karten. Diese ist auch wieder so superschön.
    Liebe Grüße
    Elfi

    AntwortenLöschen
  2. wow, deine Karte sieht total schön aus, eine bezaubernde Gestaltung

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Very pretty card, Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    AntwortenLöschen
  4. huhu nicole,
    eine wunderschöne karte hast du da gezaubert, deine koloration, wie immer ein traum. drück dich von herzen, sonja

    AntwortenLöschen
  5. Stunning. I really like your style. You make gorgeous cards and this one is no exception.
    Thank you for taking part in the Tilda's Town challenge blog this week. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    AntwortenLöschen
  6. Hi Nicole; wow you were quick! But then again pink as a challenge theme is not exactly difficult, is it?! Very sweet card; the kraft looks awesome as usual! Thanks for joining LLC this month.


    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous card Nicole, love the colour combo and this sweet Tilda. Thank you for coming over to play with us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card. Love the kraft details. Thank you for join with us at Tilda's Town Hugs, Babi.

    AntwortenLöschen
  9. Totally adorable. Love her. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    AntwortenLöschen
  10. another stunning card! thanks for joining us at our last challenge at Dml!
    hugs
    cordine

    AntwortenLöschen
  11. Hallo liebe Nicole,
    eine traumhaft schöne Karte - sieht super aus.
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  12. Einen schöne Beispiel Nicole...

    Ich wirde bestimmt mit machen. Weiss nur noch nicht mit welchen image!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole