Mittwoch, 26. März 2014

♥ Spring is in the Air ♥
with Virgo Tilda


Hallöchen ihr Lieben, ich hoffe es geht Euch allen gut :0))).
♥♥♥
Hello my dears, I hope you all are doing well :0))).

Heute zeige ich Euch ein Kärtchen mit der kleinen *Virgo Tilda*, die ich mit der Masking Technik, auf den *Wooden Tree* von Magnolia plaziert habe. Coloriert habe ich wie immer mit Prismacolor Stiften. Ich habe Kraft Cardstock und Maja Design Papier verwendet. Alle Ränder der Papiere habe ich mit Distress Ink gewischt. Für die Form der Karte habe ich die Stanzschablone *Large Frilly Frame #9* benutzt. Dekoriert habe ich mit Spitze, Perlen und gestanzten Schmetterlingen.
♥♥♥
Today I show you a card with the little *Virgo Tilda*. I placed her with the masking technique on the *Wooden Tree* from Magnolia. I colored as always with Prismacolor pencils. I used kraft cardstock and Maja Design papers. All edges of the papers I wiped with Distress Ink. For the shape of the card I used *Large Frilly Frame #9*. I´ve decorated with lace, pearls and punched butterflies.


Closeups


 Stempel: Magnolia, Motivet
Ink Pads: Archival, Distress Ink
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot
Stanze: Go Kreate
Stanzer: Martha Stewart, Fancy Crafts
Embellies: Perlen, Spitze

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Tilda´s Town ~ Spring
MDUC ~ brown-blue-white
Dutch Magnolia Lovers ~ Spring is in the Air
Midweek Magnolias ~ Lacey Lace

Ich bedanke mich für´s reinschauen und wünsche Euch einen schönen Tag ;0)
♥♥♥
Thanks for stopping by and have a nice day ;0)




  photo top-five-badge_zps25739614.jpg

Kommentare:

  1. Adorable card Nicole, such a sweet Tilda with fabulous masking. Thank you so much for sharing with us over at Midweek Magnolias.
    Hugs
    Suzi x

    AntwortenLöschen
  2. really pretty, love the shape and colors
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  3. Ein traumhaft schönes Kärtchen, einfach ganz wundervoll gestaltet, schaut großartig aus!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  4. I love love love LOVE this card! It's just fabulous! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene :D

    AntwortenLöschen
  5. She's a doll Nicolchen! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    AntwortenLöschen
  6. Fantastic card! Lovely colours!
    Thanks for joining us at Tilda's Town this week.
    hugs, Gosia

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful card you made! Love your coloring. The papers are fitting so well with the colors of the stamp.
    Thanks for sharing with us at DML and good luck.
    Hugs Marianne

    AntwortenLöschen
  8. This is such an adorable card! Perfect.
    Thanks for playing at MDUC this fortnight,
    Hugs Kylie x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole