Freitag, 22. November 2013

♥ let it snow ♥


Hallöchen ich wünsche Euch allen einen schönen Freitag :0))). Heute möchte ich Euch mein neuestes Winter-Kärtchen zeigen. Als Motiv habe ich mir *That´s Hot* von Sassy Cheryl ausgesucht und mit Prismascolor Stiften coloriert. Damit richtige frostige Stimmung aufkommt habe ich das Motiv mit Frantage Enamel *Shabby White* überzogen. Ich habe Ich habe Papier von Maja Design und Kraft Cardstock benutzt. Die gestanzten Wolken und den Zaun habe ich mit Deko Schnee betupft und die Ränder mit DistressInk gewischt. Der Text *let it snow* passte einfach perfekt.
♥♥♥
Hello my dears, I wish you all a wonderful Friday :0))). Today i want to show you my newest Winter card. As image I chose *That´s Hot* from Sassy Cheryl and I colored it with Prismacolor pencils. To get the frosty mood I used Frantage Enamel *Shabby White*. I have used paper from Maja Design and kraft cardstock. For the punched clouds and the fence I used deco snow and wiped the edges with DistressInk. The text *let it snow* fits just perfect.


Closeups
 

 Digi-Stamp: Sassy Cheryl
Text: LeLo Design
InkPads: Archival DistressInk
Frantage Enamel
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot, Heißluftfön
Stanzen: Joy Crafts, Magnolia, Cheery Lynn
Embellies: Deko-Schnee

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Sassy Cheryl ~ Winter/cold weather
Moving along with the times ~ Music inspired
Let it Snow from Dean Martin

 Ich wünsche Euch eine guten Start ins WE und bedanke mich für´s reinschauen ;0)
♥♥♥
Have good start into the weekend and thanks for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. deineKarten sind immer ein Hingucker
    GLG
    Elma

    AntwortenLöschen
  2. Happy Friday to you!
    This is a stunning card girl. I just LOVE IT! Love that snow. . . .as long as it's on a card and not here in Virginia. :)
    Thanks for playing along in the WINTER/COLD weather challenge this past week with my Sassy Gals!!!

    AntwortenLöschen
  3. Ein sehr stimmiges Kärtchen und der junge scheint sich über den Schnee sehr zu frueun =)

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous snow storm on your card
    love it
    hugs Tamara

    AntwortenLöschen
  5. I am loving the frantage myself. It is perfect for these winter cards. Thanks for joining us at Sassy Cheryl's Winter Challenge.

    AntwortenLöschen
  6. That is a great effect. I almost wish I could touch it!
    Thanks for sharing with us at Moving Along With The Times.
    xxxx
    Riette (Red)

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Nicole, Deine Karte ist total schön geworden!
    Es sieht super nach Schneegestöber aus!
    Danke für´s Mitmachen bei Sassy Cheryl´s!
    LG Nela

    AntwortenLöschen
  8. Uii das ist aber eine Schneegestöber. Aber es sieht toll aus du hast es wieder toll umgesetzt.
    LG ELfie

    AntwortenLöschen
  9. Hi Nicole! I have to say that I miss you on our Sassy challenges. You allways made special and awesome creations. :)
    Love shabby white frantage, gorgeous Maja design paper - love this blue paper - it's special blue and your colouring is beautiful as ever.
    Thanks for sharing your gorgeous creation with us at Sassy Cheryl Winter/Cold Weather Challenge.
    Jasmina

    AntwortenLöschen
  10. Oh, my goodness-this is fabulous, just gorgeous!!!
    I'm so glad you joined us for the Sassy Cheryl's challenge!

    AntwortenLöschen
  11. Hello Nicole, Such a wonderful Winter Card...I love it...Thanks so much for joining us at Sassy Cheryl's Challenges. Hugz, joann

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole