Dienstag, 14. Mai 2013

♥ Sally - Have you heard ♥


Halli Hallo Ihr Lieben, ich hoffe es geht Euch allen gut :0))). Heute Nachmittag habe ich ein wenig gewerkelt und dabei ist diese Karte entstanden. Das süße Motiv ist *Have you Heard* von Sassy Cheryl. Coloriert habe ich wie immer mit Prismas. Und wie immer ist auch Kraft Cardstock und das schöne Design Papier aus dem Pad *Vintage Summer Basics* zum Einsatz gekommen *lol, ich finde es einfach traumhaft schön ;0). Dekoriert habe ich mit Stanzteilen, Perlen und Spitze.
♥♥♥
Hello my dears, I hope you all are doing well :0))). This afternoon I tinker a little bit and made this card. The sweet image is *Have you Heard* by Sassy Cheryl and I colored  again with my Prismas. Also I used again kraft cardstock and the gorgeous paper from the pad 
*Vintage Summer Basics*, it is just Stunning and I love it ;0). I´ve decorated with die cuts pearls and lace.


Closeups


 Digi-Stamp: Sassy Cheryl
Sentiment: C.C.Design
InkPads: Archival, DistressInk
Papier: Bazzill DP: Maja Design
 Werzeug: Big Shot
Stanzen: Magnolia, Cheery Lynn, Whimsy Stamps, Noor!Design
Stanzer: Martha Stewart, EK Success, Fancy Crafts
Embellies: Spitze, Perlen

Meine Karte passt zu
My card fits to
Sassy Cheryl ~ Lace and handmade flowers
Songbird Challenge ~ blom and grow
Simply Create Too ~ Anything goes
Inky Chicks ~ blue and brown

Dankeschön für´s reinschauen ;0)
♥♥♥
Thanks for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. Beautiful! Thanks for joining us at Simply Create Too!
    Lisa Grace (DT) xx

    AntwortenLöschen
  2. Megasüß..es passt einfach wieder alles perfekt zusammen!!!
    Tolles Motiv, fantastische Farben und wunderschön dekoriert!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Das ist ein zauberhaftes Motiv. Da muss ich doch glatt auch mal stöbern gehen!
    Karte ist wieder wundervoll geworden. Ich bin begeistert!!!!!!!

    LG
    Birgit

    AntwortenLöschen
  4. That is just lovely! ! Stunning card hun! :) ♥

    Hugs

    AntwortenLöschen
  5. Another stunning card, your coloring is great.

    AntwortenLöschen
  6. Your wonderful coloring makes this little darling even sweeter! so soft and delicate!
    Beautiful inside and out!
    Thanks for playing along in our Sassy Cheryl challenge this week!
    Judy

    AntwortenLöschen
  7. Diese tolle Karte hätte ich fast übersehen ...
    Die ist wunderwunderschön. Und dieses Papier von Maja Design habe ich auch und ich würde es am liebsten den ganzen Tag streicheln.

    LG Silvia

    AntwortenLöschen
  8. Hi Nicole! Oh oh ohhhhhhhhh...I absolutely LOVE this card. Browns and blues are so gorgeous together! I love the use of kraft paper as well as those gorgeous DPs! And your coloring is stunning!! Thank you so much for joining us again this week at Sassy Cheryl's! Hugs. Pat Frank

    AntwortenLöschen
  9. Oh so lovely card ! Love the design and your colouring is fab !
    xx

    AntwortenLöschen
  10. I LOVE your 'tinkering'. It's super gorgeous and the color combo of brown and blue is lovely. Beautifully done!
    Thanks for playing along with the Sassy Cheryl DT this week.

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful, has a vintage feel to it. joann sassy raggedy

    AntwortenLöschen
  12. I love your card with all those gorgeous soft colours, just beautiful !!!!

    Thanks for joining us in Sassy Cheryl's challenge.

    AntwortenLöschen
  13. awesome coloring! adorable card, love it!
    thanks for joining our Sassy Cheryl's challenge!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole