Montag, 6. Mai 2013

♥ Callie ♥


Halli Hallo, ich hoffe ihr seit alle gut in die neue Woche gestartet :0)))
♥♥♥
Hey I hope you all have a good start in to the new week :0)))

 Heute möchte ich Euch ein Kärtchen mit der süßen Callie von Sassy Cheryl zeigen. Coloriert habe ich wieder mit Prismas. Für die Forme der Karte habe ich eine Stanzschablone von Go Kreate benutzt. Ich habe Kraft Cardtsock und das schöne Papier von Maja Design verwendet. Dekoriert habe ich mit Knöpfen und einen schönen Text.
 ♥♥♥
Today I want to show you a card with the sweet little Callie by Sassy Cheryl. I´ve colored her with Prismas. For the shape of the card I have use a cutting die from Go Kreate. I´ve used kraft cardstock and the paper from Maja Design. I have decorated with buttons and a lovely sentiment.


Closeups


Digi-Stamp: Sassy Cheryl
Sentiment: Whiff of Joy
InkPads: Archival, DistressInk
Crackle Paint *Picket Fence*
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot
Stanze: GoKreate
 Embellies: Knöpfe

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Stempeleinmaleins ~ Sketch mit der Option Crackle Paint
Sassy Cheryl ~ April Showers
Ribbon Girl Challenge ~ add a button
Totally Papercrafts ~ Shaped Cards
Addicted to stamps ~ Knöpfe/Button

Dankeschön für´s reinschauen ;0)
♥♥♥ 
Thanks for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. Eine süße Karte ;) und bei dem momentanen Wetter sehr passend. ;)

    Viele Grüße Andrea

    AntwortenLöschen
  2. Eine besonders schöne Kartenform!
    Gruss Sonny

    AntwortenLöschen
  3. Deine Karten sind wunderschön, aber die Stempelmotive Faszinieren mich
    lg gertrude

    AntwortenLöschen
  4. Hallöchen liebe Nicole,
    die Karte ist wieder ein Sahneschnittchen - so schön - und diese Kartenform finde ich megaschön.....
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  5. Zuckersüß deine Karte, wunderschöne Farben und ein tolles Motiv!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  6. Hi Nicole!! Oooooh do I ever LOVE this card!! Such beautiful papers and design...and your coloring is absolutely stunning!! Thanks so much for joining us for this week's "April Showers" challenge at Sassy Cheryl's! Hugs. Pat Frank

    AntwortenLöschen
  7. How stinkin' adorable and gorgeous!!! Love, love, love it.
    Thanks for playing along with the sassy gals!

    AntwortenLöschen
  8. Oh, Nicole, this is so pretty! Thank you for joining us this week for the Sassy Cheryl's challenge this week.

    AntwortenLöschen
  9. wow stunning card, thank you for sharing and palying at SFC this week.
    Francy

    AntwortenLöschen
  10. Your card is gorgeous Nicole, love the colours! Thanks for joining in the Beautiful buttons challenge at ATSC!
    Hugs Kjersti:)

    AntwortenLöschen
  11. Superb card thank you for joining us at ATS 'beautiful buttons' challenge
    Teresa x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole