Freitag, 19. April 2013

♥ Tilda with UGG Shoes ♥


Hallöchen, Zeit für eine neue Challenge bei
und das Thema für die nächste Woche ist 
Bling it on
♥♥♥
Hi,time for a new challenge over at
and the theme for the next week is
Bling it on

gesponsert wird sie Challenge von 
the challenge is sponsored by 
und/and

Ich habe für meine Karte die kleine *Tilda with UGG Shoes* ausgesucht und mit Prismas coloriert. Ich habe kraft cardstock und das wunderschöne Papier von Maja Design verwendet. Dekoriert habe ich mit Perlen, Spitze und Stanzteilen.
♥♥♥
I´ve choosen the little *Tilda with UGG Shoes* for my card. I have colored her as always with Prismas. I´ve used kraft cardstock and the gorgeous paper by Maja Design. I´ve decorated with pearls, lace and die cuts.


Closeups



 Stempel: Magnolia
InkPads: Archival, DistressInk
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot
Stanzen: Magnolia, Whimsy Stamps
Stanzer: Martha Stewart, Fancy Crafts
Embellies: Spitze, Perlen

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
CLP ~ Sketch
Divas by Design ~ Butterflies and Birds

Dankeschön für´s reinschauen und einen schöne Tag ;0)
♥♥♥
Thanks for stopping by and have a nice day ;0)

Kommentare:

  1. Das ist eine ganz wundervolle Karte, die mir so richtig gut gefällt.
    Liebe Grüße
    Elfi

    AntwortenLöschen
  2. Superb Nicole!!!! Love the gems around your swirls and the colour combo. Hugs, Brigitte

    AntwortenLöschen
  3. This is just so pretty and I love the lace trimming at the bottom.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card. Thanks for playing at The Rubber Buggy.

    Kellie

    AntwortenLöschen
  5. Deine Karten in diesen Farben gefallen mir sehr gut
    lg gertrude

    AntwortenLöschen
  6. Such a sweet card, great colours! Danke schön for playing with us at The Rubber Buggy:)

    AntwortenLöschen
  7. Ein Traum von Kärtchen...das ist mal wieder wunderschön geworden mit großartigen details..richtig klasse!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card, I love the colors you used. Tilda is beautiful! Thank you for joining us at Divas By Design
    xxKelly DT

    AntwortenLöschen
  9. Hallo liebe Nicole...

    deine Karte ist wirklich wunderschön und zauberhaft... einzigartige Coloration, die ich sehr liebe... einfach fantastisch, meine Liebe.

    Wünsche dir einen wunderschönen Sonntag
    Anja

    AntwortenLöschen
  10. Hi Nicole - I reckognise this card from Marvelous Magnolia?!! Really pretty image & love the kraft with the blue - v.stylish! Thanks for entering at The Rubber Buggy,
    Deb.x

    AntwortenLöschen
  11. Hi Nicole, I love that image and the way you have colored her. Such a pretty take on the CLP Sketch, thanks for joining us. We hope to see you soon.

    Much Love.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole