Dienstag, 15. Januar 2013

♥ Tilda with Lovely Jam ♥


Hallöchen da bin ich nochmal ;0). Jetzt zeige ich Euch wo die süße *Tilda with Lovely Jam* aus meinem  
Paper Piecing WS ihr Plätzchen gefunden hat. Passend zu meinem Teelichhalter habe ich eine Streichholzschachtel gepimt.
♥♥♥
Hello here I´m again ;0). Now I show you where the cute *Tilda with Lovely Jam* from my  
paper piecing tutorial find her place. Matching to the tealight holder I´ve pimped a matchbox.

Ich habe Tilda mit Prismas coloriert und für ihr Kopftuch, das Shirt und die Schuhe habe ich Design Papier benutzt, außerdem habe ich Kraft Cardstock  verwendet. Als Dekoration habe ich das schöne Herz *So wrapped lovely*, Schleifenband und ein Herz-Charm verwendet.
 ♥♥♥
I have coloring Tilda with Prismas and for her headscarf, shirt and shoes I have use the wonderful patterned paper, furthermore I have used kraft cardstock. As decoration I´ve used the wonderful heart *So wrapped lovely*, ribbon and a heart charm.


Closeups


und ein Bild von beidem zusammen
♥♥♥
and a picture of both together

Stempel: Magnolia
InkPad: Archival
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser, Xyron 510
Stanze: Magnolia
Streichholzschachtel groß
Embellies: Charm, Schleifenband

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
EAC ~ Girl
ABC Challenge ~ 'F for Favourite Tilda Stamp'
Inky Chicks ~ Anything goes
Totally Tilda ~ Tilda in trousers
The Squirell and the Fox ~ Anything goes

Habt einen schönen and kreativen  Tag ;0)
♥♥♥
Have a wonderful and creative day ;0)



Photobucket

Kommentare:

  1. Soooo wunderwunderschön.

    LG Silvia

    AntwortenLöschen
  2. das Motiv ist super! Die Karte auch!
    LG
    Elma

    AntwortenLöschen
  3. ein traumhaft schönes Set, liebe Nicole
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  4. Huhu Nicole.. bin mal wieder total begeistert... so schön, dein Set.. ich liebe es.

    Drückerle
    Anja

    AntwortenLöschen
  5. supermegaschön....da passt wieder alles perfekt zusammen! Das Set würde ohne Probleme auch in mein Wohnzimmer passen!schmunzel!!

    LG aus der Schweiz
    Doris

    AntwortenLöschen
  6. Dein Set sieht super aus! .. das Papierpiecing ist echt genial geworden, die Farbe steht der süssen Tilda supergut.
    LG Clarissa

    AntwortenLöschen
  7. WOW, so ein schöööönes Set, und erst die Farben ich liebe alle Brauntöne von hell bis dunkel
    lg gertrude

    AntwortenLöschen
  8. Wow..this is just amazing and you used one of my favourite Tildas...lol...thank you for joining us at ABC this week

    Regards
    Jan...xxx

    AntwortenLöschen
  9. das ist ein traumhaft schönes Set !! alles passt perfekt ! danke fürs mitmachen bei EAC.
    glg tina46

    AntwortenLöschen
  10. Oh my word what a gorgeous set you have made here ...beautifully coloured and paper pieced :) Thanks for joining us at Totally Tilda ...good luck!

    xx Hugs Lizzy & TT Team

    AntwortenLöschen
  11. Super schön! Ich bin immer total neidisch, wenn ich Deine tollen Sachen sehe. Und die Tilda liegt Dir richtig gut.
    LG, Birgit

    AntwortenLöschen
  12. Every time I come and look at your blog, I'm impressed!!!! YOur creations are always so original and amazingly constructed! Your colouring is perfect! Hugs, Brigitte

    AntwortenLöschen
  13. Absolutely gorgeous! I love the neutral colours and pretty papers, beautifully done, Thanks so much for joining us at ABC for your Favourite Tilda Challenge
    Hugs Julie P

    AntwortenLöschen
  14. Totally adorable and inspiring creation Nicole, love every single thing - colouring, paper piecing, design, details - the list is endless!
    Thanks so much for using a Tilda wearing trousers for us over at Totally Tilda and best of luck!
    Hugs Nicola xxx

    AntwortenLöschen
  15. Das ist ja ganz wundervoll, wow, tolles Set.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei EAC.
    Liebe Grüße Doreen
    EAC-Team

    AntwortenLöschen
  16. Love the chocolatey colours of this delightful gift box and candle holder card set! Beautiful work! Hugs, Lesley

    AntwortenLöschen
  17. Deine Tilda war ja an sich schon total klasse aber auf diesem Werk komtm sie genial zur Geltung!
    Deine Streichholzschachtel passt perfekt zum tollen Teelicht

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  18. Wow!!! stunning gift creation my dear, love the paper piecing, your design of the candleholder and matchbox are perfect. Beautiful work. Thank you for joining us over at Totally Tilda. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    AntwortenLöschen
  19. Just gorgeous, love everything about this beautiful gift and card, well done, thanks for playing with us at the Squirrel and the Fox,blessings Hilde

    AntwortenLöschen
  20. wow!!super cute!!!!! love it!!!!
    thanks for playing with us at ABC Challenge
    hugs

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole