Freitag, 7. Dezember 2012

♥ Tilda with Christmas Hearts ♥


Hallöchen Ihr Lieben, ich hoffe das es Euch allen gut geht und ihr die Adventzeit genießt :0))).
♥♥♥
Hello my dears I hope you all are doing well and you enjoy the advent time :0))).

Heute möchte ich Euch die Geburtstagskarte für meine Mum zeigen. Dafür habe ich die süße *Tilda with Christmas Hearts* mit Prismas coloriert. Ich habe Cardstock in weiß und kraft verwendet und dazu das wunderschöne Papier aus dem Pad *Way back when...*. Sämtliche Teile aus kraft Cardstock habe ich mit Dekoschnee betupft. Dekoriert habe ich mit Stanzteilen von Magnolia, Spitze, Perlen, Schnur, einer Rose und einem Charm.
♥♥♥
Today I want to show you the birthday card for my Mum. I´ve colored the sweet *Tilda with Christmas Hearts* with Prismas. I´ve used cardstock in white and kraft and combined it with the gorgeous paper from the pad *Way back when...*. All pieces of kraft cardstock I dabbed with deco snow. I´ve decorted with die cuts by Magnolia, lace, pearls, string, a rose and a charm.


Closeups


Stempel: Magnolia
InkPads: Archival, DistressInk
Papier: Bazzill DP: Panduro
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser
Stanzen: Magnolia, GoKreate
Stanzer: VBS
Embellies: Spitze, Perlen, Schnur, Charm

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
MDUC ~ Sketch
(Sketch is mirrored)
Totally Tilda ~ Tilda sitting pretty 
Papertake Weekly ~ Anything goes 
stamps and fun = Creativity ~ Photoinspiration

Lieben Dank für´s vorbeischauen und habt ein schönes 2. Adventwochenende ;0)
♥♥♥
Thanks for stopping by and have a nice 2nd Advent weekend;0)



  Photobucket

Kommentare:

  1. wie immer: einfach schön die Karte
    LG
    Elma

    AntwortenLöschen
  2. Die ist ja süß un sie macht sich perfekt auf der Karte. Die Form finde ich total interessant, etwas ganz anderes

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Simply gorgeous Nicole. Your coloring and design are always so beautiful.
    Hugs,
    Katie

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card.. your mum will love it.
    Hugs
    Chris x

    AntwortenLöschen
  5. Your cards are soooo beautiful sweetie xx

    AntwortenLöschen
  6. Such a great card with wonderful nostalgic colours!!!! I love it! Hugs, Brigitte

    AntwortenLöschen
  7. ich weiß, ich war schon lange nicht mehr hier ;(
    Aber schauen tue ich immer - komme nur nie zum Kommentieren....langsam freu ich mich schon fast darauf, wenn Weihnachten vorbei ist *lach*
    Deine Karte ist....wie auch alles andere davor, wieder traumhaft schön geworden. Deine Colorationen sind immer so genial.
    Hab ein schönen weekend
    alles Liebe
    Doreen

    AntwortenLöschen
  8. So beautiful card, so sweet ! So nice details !
    xxx

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful!The colours you have used are perfect together. Soft and beautiful.
    Thanks for playing along with us at MDUC this week.
    Hug, Janne

    AntwortenLöschen
  10. WOOOOOWSER!!! Sweetie this is just gorgeous!!! =)

    Hugs

    AntwortenLöschen
  11. Stunning card! Love all of the little details.

    hugs and thanks for playing with us at MDUC this week.

    AntwortenLöschen
  12. A beautiful card, lovely shape and such a sweet Tilda. Thank you for joining us over at Totally Tilda. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    AntwortenLöschen
  13. Hi Nicole I do love your colouring so soft and dreamy .. Gorgeous shape and I adore your beautiful flower and lace . Thank you for joining us in the Sitting Tilda Challenge at Totally Tilda ;0)

    AntwortenLöschen
  14. Hi Nicole, I forgot to mention: thanks to participate in the Sitting Pretty challenge at Totally Tilda. Hugs, brigitte

    AntwortenLöschen
  15. Love your soft colours and stunning layout, Thanks for joining our sitting Tilda challenge at Totally Tilda we're happy to have you, good luck!

    AntwortenLöschen
  16. Beautiful card Nicole, I love the softness of the colours and the Tilda you've used is adorable.
    Thanks for joining us at Totally Tilda
    hugs Mandy xx

    AntwortenLöschen
  17. Beautiful shaped card! Thanks for playing at Totally Tilda!!

    Hugs,
    Patricia

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole