Freitag, 12. Oktober 2012

♥ On the roof... ♥


Hallöchen Ihr Lieben, ich wünsche Euch einen schönen Freitag Abend :0))). Heute habe ich wieder ein Weihnachtskärtchen gewerkelt. Diesmal habe ich mich an einer Szene versucht. Dafür habe ich drei Stempel aus der neuen *A Chistmas Story Collection* von Magnolia verwendet, *Snowy Roof*, *Pixie Tilda* und *Jasper*. Coloriert habe ich wieder mit Prismas. Für die Wolken habe ich mir selbst eine Schbalone erstellt. Dekoriert habe ich mit diversen Stanzteilen von Magnolia, Perlen und einem schönen Text.
♥♥♥
Hi my dears, I wish you all a nice Friday evening :0))). Today I´ve make another christmas card and this time I tried to make a scene. Therefor I have used 3 stamps from the new *A Chistmas Story Collection* by Magnolia, *Snowy Roof*, *Pixie Tilda* und *Jasper*. I´ve colored as always with Prismas and decorated with various pieces of die cuts, pearls and a lovely sentiment. For the clouds I've created a shape.


Closeups


Tilda habe ich per Masking Technik an das Dach gehangen. Jasper und die Wolken habe ich mit 3D-Pads  aufgeklebt.
♥♥♥
 For Tilda hanging on the roof I´ve used the masking technique. For Jasper and the clouds I´ve used 3D-pads.


Stempel: Magnolia
InkPad: Archival, Chalk, Distress Ink
Papier: Bazzill DP: Panduro
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser
Stanzen: Magnolia, Spellbinder, Cheery Lynn Design
Embellies: Perlen, Brads

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Simon Says ~ Dies and/or punches
Deep Ocean Challenge ~ Anything goes
Tilda´s Town ~ Walkin in a Winter Wonderland

Lieben Dank für´s reinschauen und ich wünsche Euch ein schönes und kreatives Wochenende ;0)
♥♥♥
Thanks so much for stopping by and I wsih you all a nice and creative weekend ;0)

Kommentare:

  1. Huhu Nicole,

    die ist total süß und Deine Coloration ist ein Traum.
    GLG
    Steffie

    AntwortenLöschen
  2. Hallo liebe Nicole,
    eine supertolle Karte...wow.... ich bin wieder einmal total begeistert... hach... ich finde es immer wieder klasse, dass man Deinen eigenen Stil sofort erkennt - soweit möchte ich irgendwann auch mal kommen - bin ein großer Bewunderer von Dir.
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  3. Hi Nicole, hope you are OK. This card is amazing, love your little scene,

    Liz x

    AntwortenLöschen
  4. Wieder eine ganz tolle Farbkombi zu Weihnachten!! Sieht aus als würde Tilda ihr Kätzchen retten wollen *lach*. Ein tolles Kärtchen :))
    Glg und ein schönes Wochenende,
    Anja

    AntwortenLöschen
  5. This is stunning! love the colours! my favourite two stamps from the new collection, this Tilda is such fun! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  6. Eine klasse Szene, sieht wunderschön aus, sehr liebevoll gestaltet!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  7. Awww what a sweet card, love the image and colours. Thank you for joining us at Crafty Sentiments this week and good luck xxx

    AntwortenLöschen
  8. How Cute is this sweet card. I love your masking, colours and design. Fabulous creation. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    AntwortenLöschen
  9. What a fabulous card Nicole, fabulous colouring and love the scene you have created..

    Thanks for joining in with us at Crafty Sentiments .

    Luv CHRISSYxx

    AntwortenLöschen
  10. huhu nicole,
    wow, eine wunderschöne weihnachtskarte hast du da gezaubert. was für eine tolle szene und coloration, sowie gestaltung und farbwahl - gefällt mir sehr gut. wünsche dir/euch einen schönen sonntag, knuddel sonja ;)

    AntwortenLöschen
  11. Sieht total schön aus, deine Coloration ist wieder der Hammer...und all der Glitzer, ich liebe Weihnachten.
    Wünsche Dir noch einen schönen Abend und schicke liebe Grüße
    xoxo Clarissa

    AntwortenLöschen
  12. This is darling, Nicole. I love the sweet scene you've created.
    Hugz,
    Cathy Lee

    AntwortenLöschen
  13. Forgot to tell you...Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cathy Lee

    AntwortenLöschen
  14. Oh WOW! Beautiful, beautiful card!

    Hugs, Laura

    AntwortenLöschen
  15. Hi hun! Your card is too cute! Thanks for sharing it with us at Deep Ocean for our Anything goes challenge :)

    Hugs, Franz

    AntwortenLöschen
  16. na die ist ja der Oberhammer - absolut genial
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  17. Oh Wow! Beautiful masking and fab new stamps. Thanks for joining us at Midweek Magnolias this week. Teresa xx

    AntwortenLöschen
  18. Stunning creation, I love how she hangs from the roof
    Thanks for joining us for this challenge at
    Midweek Magnolias
    Hugs, Becky x

    AntwortenLöschen
  19. Your card is stunning Nicolchen!!
    Love the scene you created.. The papers.. Embellies.. Your colouring is breathtaking..
    Thanks for sharing your beautiful creation with us at Tilda's Town!!
    Hugs, Tina

    AntwortenLöschen
  20. Such a pretty scene, I never noticed last time how Tilda hangs from the circle too, so cute
    Thanks for joining us for this challenge at
    Tilda's Town Challenges
    Hugs, Becky x

    AntwortenLöschen
  21. Such a gorgeous card! I love the scene you have created and your colours are so beautiful! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    AntwortenLöschen
  22. Sweet, adorable Tilda Winter scene creating! Love it! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges. Thanks for playing!

    AntwortenLöschen
  23. Oh So beautiful! Thanks so much for playing along at Tilda's Town this week:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole