Mittwoch, 15. August 2012

♥ Tilda with Cat ♥


Hallöchen Ihr Lieben, vielen Dank für die lieben Kommentare zu meinen Werken. Ich freue mich immer total darüber :0))). Für mein heutiges Kärtchen habe ich wieder eins der süßen, neuen Weihnachstmotive von Magnolia verwendet. *Tilda with Cat* habe ich mit Prismas coloriert und teilweise habe ich die Kleidung mit Design Papier gestaltet. Ich habe das wunderschöne Papier aus dem Paper Pad *Jovial* mit Cardstock in rot und kraft kombiniert. Dekoriert habe ich nur mit gestanzten Weihnachststernen und Ilexzweigen.
♥♥♥
Hi my dears, thanks so much for all the lovely comments to my creations. I´m always totally happy about this :0))). For my card today I´ve used again one of the sweet, new Charistmas images by Magnolia. I´ve colored *Tilda with Cat* with Prismas and I´ve used also patterned papers for the clothes. The gorgeous paper from the paper pad *Jovial* I have combined with cardstock in red and kraft. For the decoartion I´ve used only punched poinsettias and holly flourish.


Closeups


 Stempel: Magnolia
InkPad: Archival
Papier: Bazzill DP: BasicGrey
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser
Stanzen: Cheery Lynn Design, Marianne Design, Spellbinders

Meine Karte passt zu folgenden Challenges
My card fits to the following challenges
Papertake Weekly ~ Spots and Stripes
Cutie Pie Challenge ~ Spots and Stripes

Lieben Dank für´s reinschauen und habt alle einen schönen Tag ;0)
♥♥♥
Thanks so much for stopping by and i wish you all a nice day ;0)

Kommentare:

  1. Total zum Knutschen deine Karte! Echt klasse!

    LG Diana

    AntwortenLöschen
  2. Das ist ja auch wieder total knuffig... klasse Kärtchen, sieht super aus =)

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card. Thanks for joining us at the Cutie Pies this time. Crafty hugs. Lisa x

    AntwortenLöschen
  4. This is gorgeous Nicole! Just perfect coloring :)
    Thank you for joining our Spots 'n stripes challenge at Papertake Weekly this week!

    AntwortenLöschen
  5. thank you for sharing this gorgeous card with the cutie pies xx

    AntwortenLöschen
  6. Hallo liebe Nicole,
    zum Umfallen schön... was soll ich sagen....bin mal wieder "geflasht".... den Stempel habe ich mir auch gegönnt, aber ich habe etwas Bammel davor die Katze zu colorieren.... mal sehen...
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  7. Hi Nicole, oh my word this is just gorgeous! Your colouring is stunning and the papers beautiful.

    Thanks for joining in with us this time at The Cutie Pies.

    Sarah

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card, I like the sweet Tilda, the papers and the poinsettia. Thanks for joining in with us at Sketch N Stash, Good Luck.
    Kevin xx

    AntwortenLöschen
  9. Ach neee, wie süss ist denn die?? Da stimmt einfach alles, gefällt mir total gut und die süsse Tilda mit dem Kätzchen... wie niedlich!!! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Sketch N Stash!
    Herzlichst, Alessandra

    AntwortenLöschen
  10. This is such a lovely card, a great take on the sketch! This Tilda is really sweet - it's the first time I've seen this one. You used such nice colorful papers and the kraft elements are such beautiful details.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole