Dienstag, 14. August 2012

♥ Magnolia-Mania GD ♥
Sketch


Hallo, da bin ich nochmal :0))). Zwei Wochen sind schon wieder um und bei Magnolia Mania startet heute 
eine neue Challenge und diesmal ist das Thema dieser tolle Sketch.
♥♥♥
Hello, here I´m again :0))). Two weeks have passed and today starts a new challenge over at Magnolia Mania
and the theme this time is this great sketch.


Ich möchte Euch heute eine weitere Weihnachtskarte zeigen. Dafür habe ich die kleine *Tilda with a cute lamb* mit Prismas coloriert. Für das Kleid habe ich wieder Design Papier verwendet und es leicht dunkel schattiert. Das wunderschöne Papier aus dem Paper Pad *Jovial* passte perfekt zu dem süßen Motiv und dazu habe ich Cardstock in creme und beige kombiniert. Dekoriert habe ich mit gestanzten Weihnachtssternen, dem tollen Holly Flourish, Perlen und Spitze.
♥♥♥
Today I want to show you my newest Christmas card. For this I´ve colored the little *Tilda with a cute lamb* with Prismas. I´ve used design paper for the dress and and set shades with Prismas. The gorgeous patterned papers are from the paper pad *Jovial* and it fits perfect to the cute image. Also I´ve used cardstock in cream and beige. I´ve decorated with punched poinsettia, the great holly flourish, pearls and lace.


Closeups


 Stempel: Magnolia
InkPad: Archival
Papier: Bazzill DP: BasicGrey
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser
Stanzen: Marianne Design, Cheery Lynn Design
Embellies: Spitze, Halbperlen

Meine Karte passt zu folgenden Challenges
My card fits to the following challenges
LHOSM ~ Flowers
Totally Gorjuss ~ Lacy lacy
BasicGrey Challenge ~ bright & bold

Dankeschön für´s reinschauen und einen schönen Tag noch ;0)
 ♥♥♥
Thanks so much for stopping by and have a nice day ;0)

Kommentare:

  1. Oh wow, your distressed card is absolutely stunning. Thanks for joining our challenge at TG this week. Good luck! hugs Sharon x

    AntwortenLöschen
  2. wow, this one lovely card ! great coloring, lovely image,
    greetings, martina
    x

    AntwortenLöschen
  3. Der Sketch ist klasse umgesetzt, wirklich ein wunderschönes Kärtchen, sieht klasse aus!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  4. Hi Nichole! ❤

    This is utterly gorgeous sweetie! Love it that you chose to work with this cute to the boot new Tilda, you did an awesome job coloring her :) She looks stunning!
    Beautiful papers and an amazing take on the sketch too!

    Big hugs! ❤

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card - glorious colouring. x

    Edna x

    AntwortenLöschen
  6. wieder einmal ein absolut bezauberndes Kärtchen und so schöne Farben
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  7. Hallo liebe Nicole,
    was für ein tolles Weihnachtskärtchen... super gemacht ... es passt wieder alles perfekt zusammen.
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  8. Stunning card! Love the sweet image and the coloring is so beautiful. Thanks for joining us at Basic Grey Challenges.
    Mieko xx

    AntwortenLöschen
  9. This is just DARLING! LOVE all the layers--and your coloring is amazing! Super cute! :)

    AntwortenLöschen
  10. Halli hallo Nicole, was für eine tolle Karte! Die zarten Farben und die wunderschöne Coloration gefallen mir sehr gut! Du bist ja schon richtig fleissig, ich nehme mir auch immer vor früher mit den Weihnachtskarten zu beginnen!Vielleicht lasse ich mich von dir inspirieren!!! Danke jetzt schon, grins!!

    LG aus der Schweiz
    Doris

    AntwortenLöschen
  11. Wow I love it! Gorgeous Gorgeous Gorgeous! Love the colours,layers,die cuts and your beautifully coloured Tilda!

    AntwortenLöschen
  12. Super SWEET and CUTE card!!!! Love all the details! Thanks for joining us at LHOSM challenge ;o)))

    xoxo
    Serena

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole