Montag, 23. Juli 2012

♥ Scooter Tilda ♥


Hallo Ihr Lieben, ich hoffe es geht Euch allen gut ;0). Heute beginnen bei uns die Sommerferien und wie ich gehört habe soll ja auch das Wetter endlich besser werden :0))). 
♥♥♥
 Hi my dears, I hope you all are doing well ;0). Today is the start of the summer holidays here and I hear that the weather is finally getting better :0))). 


Passend zum Anfang der Sommerferien habe ich die süße *Scooter Tilda* für mein Kärtchen ausgesucht die mit ihrem Roller auf dem Weg in den Urlaub ist ;0). Coloriert habe ich mit Prismas. Die Jacke, die Streifen am Helm, die Schuhe und auch Teile des Rollers habe ich mit Design Papier gestaltet. Dekoriert habe ich mit einem Spruch von Magnolia, mit gestanzten Herzen und Strasssteinchen.
♥♥♥
Matching to the beginning of the summer holidays, I picked the cute *Scooter Tilda* for my card. She wants to drive with her scooter on vacation ;0). I have colored with Prismas. For the jacket, the stripes on the helmet, the shoes and parts of the scooter I´ve used patterned paper. I´ve decorated with a sentiment by Magnolia, punched hearts and rhinestones.


Closeups
 

 Stempel: Magnolia
InkPads: Archival, Chalk
Papier: Bazzill DP: Memory Box
Werkzeug: Paperdistresser
Stanzer: VBS
Embellies: Strasssteinchen

Meine Karte passt zu folgenden Challenges
My card fits to the following challenges
Stempel Magie ~  Reisen, Urlaub, Relaxen
Allsorts Challenge ~ Distressing
Totally Gorjuss ~ Leaf it in
Timbroscrapmania ~ paper piecing

Dankeschön für´s reinschauen ;0)
♥♥♥
Thanks so much for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. Ein sehr schönes Kärtchen!
    Wusste garnicht, dass es den auch in groß gibt, denn im Kit war er ja als Minimotiv dabei =)

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  2. WOW! Tolles Paper Piecing!
    Die Karte ist wunderschön!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. GORGEOUS!!! Lovely card! =) I do need to buy that Tilda....she is just soooo cute!!=)

    Hugs

    AntwortenLöschen
  4. I really super card Nicole and great paper piecing.

    Thank you so very much for joining a challenge at Allsorts this week.

    B x

    AntwortenLöschen
  5. Such a lovely card! I love how you've paper pieced this Tilda. The backing paper is gorgeous and I think you put all bits and pieces so perfectly together.

    AntwortenLöschen
  6. What a beautiful creation! This image is so cute and so I love how you've coloured and paper pieced it. Thank you for joining in the challenge at Sketch Saturday this week. Best wishes, Trish x

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Nicole,

    Du hast die kleine Maus wunderbar in Szene gesetzt, eine ganz wundervolle KArte ist das wieder geworden, mein Kompliment.

    LG
    Ulla

    AntwortenLöschen
  8. I love your gorgeous card, I soooo need this Tilda
    Thank you so much for entering my “distressing” challenge at ALLSORTS this week,
    good luck & hope you’ll join us again!
    I have candy if you’re interested
    http://fleurapassionforcraft.blogspot.co.uk/
    Hugz Fleur xXx

    AntwortenLöschen
  9. Hi Nicole,
    wunderwunderwunderschön.... diese Tilda mag ich wieder besonders gut leiden und Du hast eine tolle Karte mit ihr gestaltet.... besonders gut, gefällt mir, dass Du die Jeans in braun coloriert hast...irgendwie bleibe ich nämlich immer bei blau hängen...gefällt mir.
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  10. Hello Nicole!!!

    wowww!! your card is amazing! i love yopur coloring, perfect with paper piecing! the colors of this card is wonderful and wowoow!!! everything is perfect!
    thank you for join us at timbroscrapmania!
    hugs, Alby

    AntwortenLöschen
  11. Wow, Deine KArte gefällt mir sehr, ich mag das Motiv und die GEstaltung ist einfach toll.

    Danke für Deine Teilnahme bei Stempel Magie.

    Liebe Grüße
    Andrea

    AntwortenLöschen
  12. Wow this distressed design and vintage colours look amazing.Love the use of cheesecloth and flowers and hearts. Thanks for playing at Totally Gorjuss and good luck. Hope to see you back later today for a new challenge. Bettina xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole