Freitag, 29. Juni 2012

TAG Flaschenhänger
TAG-hanger for a bottle


Hallo ihr Lieben, heute möchte ich Eucn einen Flaschenhänger in TAG Form zeigen. Als Motiv habe ich mir *Ching Ching* von Teddy Bo ausgesucht und coloriert habe ich wie immer mit Prismas. Als Basis habe ich Kraft Cardstock von Bazzill verwendet und die Design Papiere sind von My Minds Eyes. Dekoriert habe ich nur mit Knöpfen und dem tollen Textstempel.
~~~~~
Hello my dears, today I want to show you a hanger for a bottle in TAG shape. As image I chose *Ching Ching* from Teddy Bo and I colored as always with Prismas. The base is kraft cardstock from Bazzill and the beautiful design papers are from My Minds Eyes. For the decoration I´ve used only buttons and a sentiment.


Closeups


Auf die Rückseite des TAGs habe ich eine kleine Tasche für ein Geldgeschenk gemacht
~~~~~
On the backside from the TAG I have made a little pocket for a money gift 

 Digi-Stamp: Teddy Bo
Sentiment: Betty´s Creations
InkPad: Chalk
Papier: Bazzill DP: My Minds Eyes
Werkzeug: Paperdistresser
Embellies: Knöpfe, Eyelet, Paketschnur

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Crafts and Me ~ Birthdays
Digital Tuesday ~ Amazing Animals
Anything goes ~ Polka Dot with a Birthday theme
Totally Gorjuss ~ something yellow
Crafts 4 Eternity ~ Bear Necessities

Lieben Dank für´s reinschauen und ich wünsche Euch allen ein schönes WE ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish you all a nice weekend ;0)

Kommentare:

  1. This is just gorgeous! Thanks for joining us at Crafts4Eternity.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  2. Absolutely fab Idea! I've never tried one, but will have to have a go! Woo xxx

    AntwortenLöschen
  3. This is so adorable! Thanks for the idea for making pocket behind the tag! I will try it someday. Thanks for joining us at Digital Tuesday Challenge.

    Maya xx

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous tag Nicole! thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole