Freitag, 8. Juni 2012

Fairytale Friday
Especially for you


Hallo Ihr Lieben ich hoffe es geht Euch allen gut ;0). Mein heutiges Kärtchen habe ich für einen Herren gemacht mit dem tollen Motiv *For you* von Teddy Bo. Ich habe mich für die Farben hellbraun und hellblau entschieden und Bo passend zum DP coloriert. Das wunderschöne DP ist von Memory Box aus dem Paper Pad *brioche*. Der Textstempel ist von Magnolia und dekoriert habe ich nur mit Knöpfen.
 ~~~~~
Hello my dears, I hope you all are doing well ;0). My card for today is for a man and for the card I colored the great image *For you* from Teddy Bo. I chose the colours light brown and light blue and I´ve colored Bo matching to the design paper. The gorgeous design paper is from the paper pad *brioche* by Memory Box. The sentiment is by Magnolia and I decorated only with buttons.


Closeups


Digi-Stamp: Teddy Bo
Sentiment: Magnolia
InkPad: Chalk
Papier: Bazzill DP: Memory Box
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser
Stanzen: Spellbinders
Embellies: Knöpfe

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Stamp with fun ~ Sketch 
Digital Tuesday ~ Anything goes
Papertake Weekly ~ Anything goes
Ready-Teddy-Go ~ One for the boys
Dutch Dare ~ For Dad

Ich bedanke mich für´s reinschauen und wünsche Euch ein schönes WE ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish you all a nice weekend ;0)

Kommentare:

  1. Gorgeous card and you have coloured teddy bo beautifully! Thanks for joining us for our ‘One for the Boys’ Challenge at Ready-Teddy-Go! Hope to see you again soon x

    Debbie Dt

    AntwortenLöschen
  2. Totally fab as always Nicole. Love the furry effect on Teddybo and the delicious colour combo.

    Edna x

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Nicole,

    die Karte ist wieder so zauberhaft zart. Hachz...

    Liebe Grüße
    Silke

    AntwortenLöschen
  4. Total schön dein Kärtchen, gefällt mir richtig gut! Das Motiv ist total knuffig und Farbwahl als auch Getsaltung richtig genial =)

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  5. Wow, wunderschön, Nicole!
    Deine Coloration ist toll!
    LG Nela

    AntwortenLöschen
  6. Hallo liebe Nicole,
    oja oja oja... das ist wieder eine total schöne Karte geworden...die Papiere sind toll und die Colo ein Traum... kann ich bei Dir mal einen WS buchen, indem Du mir zeigst wie ich den Teddy so toll colorieren kann.
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  7. What a beautiful card and the image is so well coloured - very nice - thanks for joining in with the Papertake Weekly challenge, Mary G x

    AntwortenLöschen
  8. wow what an amazing card, thanks for joining us at dutch dare ,
    hugs sandra dt

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card. Love the blue and brown colour combo. Great image.....lie Teddy Bo.
    Thanks for joining us at Ready Teddy Go .....hope you can join us again.
    Hugs Sally xxx

    AntwortenLöschen
  10. Fab card :) Thanks for joining in with the Papertake weekly challenge this week and good luck :) - Jane x

    AntwortenLöschen
  11. Wieder mal ein superschönes Werk von Dir! Einmalig gut! Danke, daß Du bei Stamp with Fun mitgemacht hast.
    Ganz liebe Grüße
    Andrea-Emmi41

    AntwortenLöschen
  12. Total gelungen - vorallem das plüschige Fell *g*

    LG
    Iris

    AntwortenLöschen
  13. This is such a lovely card. Thank you for joining us at Ready Teddy Go Challnge. Good luck. Gemma x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole