Dienstag, 24. Januar 2012

Teddy Bo Tuesday
&
blog hop winner

Der Teddy Bo Blog Hop ist nun zu Ende. Ich hoffe ihr hattet alle viel Spaß dabei zu sein. Heute möchte ich dann auch meinem Blog Hop Gewinner bekannt geben und es ist ...
~~~~~
 The Teddy Bo blog hop is over. I hope that you have all had some fun taking part. Today I want to announce the winner of my blog hop candy and it is ...

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

Herzlichen Glückwunsch!!! Bitte trete mit Gayle in Kontakt über support@teddybo.com für Deinen Preis. 
~~~~~
Congratulations!!! Please get in touch with Gayle at support@teddybo.com to collect your prize ;0).


Und hier möchte ich Euch die fantastischen neuen Motive zeigen die ab heute erhältlich sind im SHOP :0)))
~~~~~
And here I want to show you the fabolous new designs wich are available from today at the SHOP :0)))


Auf dem Teddy Bo Challenge Blog könnt ihr noch bis zum 05. Februar an der aktuellen Challenge *ANYTHING GOES* teilnehmen ;0).
 ~~~~~
The current Challenge with the theme *Anything goes* at Teddy Bo Challenge Blog runs until 5th February. So you have time to take part ;0)

 Ich wünsche Euch allen einen tollen Tag und bedanke mich für´s reinschauen ;0)
~~~~~
I wish you all a fantastic day and thanks so much for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. Thank you !!! Nicole I just read that I won I'm so happy thank you so verry much I have send a mail to teddyBo I hope I did that right ...tank you dso happy so happy :-D with love !!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole