Mittwoch, 18. Januar 2012

Gorjuss
Forget me not


Hallo meine Lieben :0)))
~~~~~
Hello my dears :0)))

Ich habe die Gorjuss Girls neu für mich entdeckt. Darum möchte ich Euch heute eine Karte mit einem der süßen Mädels zeigen. Es ist das Motiv *Forget me not* und ich habe es mit Prismacolor Stiften und Polychromos coloriert. Ich habe Cardstock in grün und braun verwendet und das schöne DP ist von Kaisercraft. Die Textstempel sind von HeroArts. Das Spitzendeckchen im Hintergrund habe ich mit Distress Ink *Antique Linen* gewischt. Dekoriert habe ich mit Spitze, Knöpfen, Blumen und Perlen.
~~~~~
I discovered the Gorjuss Girls new to me. Therefore I would like to show you today a card with one of the cute girls. The image called *Forget me not*, and I colored it with Prismacolor pencils and Polychromos. I used card stock in green and brown, and the beautiful DP by Kaiser Craft. The text stamps are from Hero Arts. The doily in the background I've wiped with *Antique Linen* by Distress Ink. I have decorated with lace, buttons, flowers and pearls.


Closeups


 Stempel: Gorjuss Girls
InkPads: Archival, Chalk, Distress Ink
Sentiment: HeroArts
Papier: Bazzill DP: Kaisercraft
Werkzeug: Paperdistresser
Embellies: Spitze, Knöpfe, Perlen, Spitzendeckchen

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to particiapte
Simon Says ~ Sketch
Truly Scrumptions ~ Something forgotten
(paperflowers and  the sentiment stamps)
Crafty Sentiments ~ Anything goes
Scrap`a´Long ~ Anything goes

Lieben Dank für´s vorbeischauen ;0)
~~~~~ 
Thanks so much for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. Nicole this is Gorjuss!!! Loving your colours just beautiful! Chanellexxx

    AntwortenLöschen
  2. she is lovely Nicole. Love the colours.

    ~Edna

    AntwortenLöschen
  3. Wunderschöne Karte! Gefällt mir wirklich sehr!!! Und ich aollte auhc wieder eines der Mädels rauskramen ;)
    LG
    Martina

    AntwortenLöschen
  4. this is gorjuss, love your colour combination, beautiful. Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week

    AntwortenLöschen
  5. Cute image! You did a fabulous job with the coloring too!

    Thanks for sharing your creativity at the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!
    -Sarah

    For More Opportunities:
    *Follow Simon Says Stamp on Twitter
    *Like Simon Says Stamp on Facebook
    *Subscribe to Simon Says Stamp on YouTube

    AntwortenLöschen
  6. What a wonderful card, very cute image.
    Tanks for playing along with us at Scrap'a'long.

    Hugs
    Merethe

    AntwortenLöschen
  7. What a lovely card
    Thank you for joining us at Crafty Sentiments this week
    Love Jan
    xx

    AntwortenLöschen
  8. Such a beautiful card, I love the gorjuss image and these greens and browns look so pretty together
    Lindsay xx

    AntwortenLöschen
  9. This is super adorable, love your colouring... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    AntwortenLöschen
  10. What a lovely card!

    Thank you for playing with us at Scrap'a'long!

    Stine

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole