Mittwoch, 14. Dezember 2011

Baby Jake


Hallo Ihr Lieben :0))) ich hoffe es geht Euch allen gut!
~~~~~
Hi my dears :0))) I hope you all are doing well!

Ich möchte Euch heute eine Kärtchen zeigen mit dem süßen *Baby Jake* von Saturated Canary. Coloriert habe ich mit Prismas und Polys. Ich habe grünen und hellblauen Cardstock von Bazzill verwendet und das tolle DP ist aus dem Paper Pad *Up & Away* von First Edition Paper. Dekoriert habe ich mit gestanzten Herzen und Knöpfen.
~~~~~
Today I want to show you a card with the cute *Baby Jake* from Saturated Canary. I´ve colored with Prismas and Polys. I´ve used cardstock in green and light blue by Bazzill and the great design paper is from the paper pad *Up & Away* by First Edition Paper. I´ve decorated with punched hearts and buttons.


Closeups


 Digi-Stamp: Saturated Canary
Sentiment: Unbekannt
InkPad: Archival
Papier: Bazzill DP: First Edition Paper
Werkzeug: Paperdistresser
Stanzer: VBS
Embellies: Knöpfe

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Saturated Canary ~ for the boys

Lieben Dank für´s reinschauen ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. i just adore baby jake. you did a great job with him! thanks for joining us at saturated canary challenges this week! :D

    AntwortenLöschen
  2. So cute! Love what you did with my sketch! I love the details you add!
    Thanks for playing with us at Friday Sketch Challenge!
    Hugs
    Genevieve

    AntwortenLöschen
  3. Aw I love how you have coloured him!!
    Thanks so much for joining us at Saturated Canary Challenges!x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole