Donnerstag, 10. November 2011

Ragged Angel


Hallo Ihr Lieben :0)))
~~~~~
Hello my dears :0)))

Heute habe ich ein Kärtchen mit dem süßen *Ragged Angel* von Mo Manning und coloriert habe ich wie immer mit Polys und Prismas. Ich habe nur Brauntöne für meine Karte verwendet. Das wunderschöne Design Papier ist von Maja Design. Die Schneeflocken und den Schnee an den Schuhen habe ich beglittert. Dekoriert habe ich mit Spitze, Brads, Heftklammern und einem gestanzten Zaun.
~~~~~
Today I want to show a card with the cute *Ragged Angel* from Mo Manning and I´ve colored with Prismas and Polys as always. I´ve used only brown tones for my card. The gorgeous design paper is from Maja Design. For the snowflakes and the snow below the shoes I´ve used glitter. I´ve decorated with lace, brads, staples and a punched fence.


Closeups


Digi-Stamp: Mo Manning
Sentiment: Whiff of Joy
InkPad: Chalk
Papier: Bazill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser
Stanze: Magnolia
Embellies: Spitze, Brads, Glitzer, Heftklammern

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Timbroscrapmania ~ monochrome
Papertake Weekly ~ Christmas card
(I´ve chosen Lace, Brads, Glitter/Glimmer)

Lieben Dank für´s reinschauen ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by ;0)

Kommentare:

  1. OH I absolutely love this card.. Love the darling little Mo's image.. very lovely work..
    Hugs, Linda

    AntwortenLöschen
  2. Absolutely beautiful work! :) LOVELY--your detail and coloring are fabulous! :)

    AntwortenLöschen
  3. gorgeous card, and the image is coloured so beautifully, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday, hugs, martina

    AntwortenLöschen
  4. Oh mein Gott...was für eine traumhaft schöne Karte!!!! Das Motiv ist ja allerliebst und ich bewunderte es schon auf einigen Blogs. Du hast ganz wunderschön coloriert! Ich finde die Karte inefach nur wunderschön!!
    Liebe Grüße
    Martina

    AntwortenLöschen
  5. Hi Love this image ! Stunning in these browns. I love your fence with the brads its just made for this image ! Kitty ;0)

    AntwortenLöschen
  6. A wonderful card! Thanks for playing along this week at PTW! xxx

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful card Nicole. Love the colouring.

    Edna x

    AntwortenLöschen
  8. Ohlala, this is a totally gorgeus card!! Wonderful coloured motiv, love her, and I really the fence.


    Thanks for joining us at Stamptacular Sunday this week :)
    Hugs, Nina.

    AntwortenLöschen
  9. gorgeous card Nicole love your colouring thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    AntwortenLöschen
  10. Super lovely card! I love your image and how you colored it. I also really like how you paired the background papers, very effective with the image. Thanks for joining us at Stamptacular.
    Carolyn

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Nicole

    Wunderbar sooo schön die karte

    Ich habe auch ein blog vieleicht konnen Sie mal vorbei kommen
    Liebe grüße Wia

    www.wiasscrapcards.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. Hallo Nicole,

    ein wunderbares Motiv hast Du gewählt, eine supertolle Coloration und ein herzerfrischendes Kärtchen.

    LG
    Ulla

    AntwortenLöschen
  13. Hach, Nicole, mit dem Motiv liebäugel ich auch schon die ganze Zeit. Ich glaube, ich muß es mir doch noch zulegen ...

    LG, Kiki

    PS: Die Karte ist übrigens wieder traumhaft schön.

    AntwortenLöschen
  14. hi nicole stunning card love this image and your colouring is so beautiful thanks so much for joining us at truly scrumptious this week
    hugs sara x x x

    AntwortenLöschen
  15. Absolutely Beautiful! Thanks so much for joining us at Stamptacular this week
    Hugs Julie P

    AntwortenLöschen
  16. ùgoregous card and beautiful colouring!
    Thanks for joining us at TSM challenge!
    Hugs
    Nicoletta

    AntwortenLöschen
  17. WOW!!! So fabulous!!! Great colouring Nicole!
    Thanks for joining us at TSM challenge.
    Hugs, Giò

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole