Freitag, 4. November 2011

Gonna build me a tree


Hallo Ihr Lieben, ich wünsche Euch 
einen schönen Freitag :0)))
~~~~~
Hello my dears, I wish you all 
a wonderful Friday :0)))

Weihnachten kommt immer näher und daher möchte ich Euch heute ein weiteres Weihnachstkärtchen zeigen. Als Motiv habe ich mir *Gonna build a tree* von Teddy Bo ausgesucht und wie immer mit Prismas coloriert. Ich habe hellbraunen und roten Cardstock verwendet und das tolle Design Papier ist von echo park. Der schöne Textstempel ist von hÄnglar und dekoriert habe ich mit Knöpfen, Brads und dem tollen ausgestanzten Zaun von Magnolia. 
~~~~~
Christmas is coming closer and  I´ve made again a Christmas card. I chose the cute image *Gonna build me a tree* from Teddy Bo and I´ve colored with Prismas. I´ve used cardstock in light brown and red and the great backing paper is from echo park. The wonderful sentiment is from hÄnglar and I´ve decorated with buttons, brads and a punched fence from Magnolia.


 Closeups


 Digi-Stamp: Teddy Bo & Co
Sentiment: hÄnglar
InkPad: Chalk
Papier: SU, CreaMotion DP: echo park
Werkzeug:  Big Shot, Paperdistresser
Stanze: Magnolia
Embellies: Knöpfe, Brads

Ich möchte gerne teilnehmen bei 
I would like to participate at
Bling It On~ Sketch
Simon Says ~ Knöpfe
Digital Tuesday ~ Cute and Cuddly

Ich bedanke mich für´s reinschauen und wünsche Euch einen guten Start ins WE ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and have a good start into the weekend ;0)

Kommentare:

  1. Nicole this bear is just gorgeous and what superb colours! Chanelle xxx

    AntwortenLöschen
  2. Oh how cute and adorable, love your colouring.. thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    AntwortenLöschen
  3. Totally gorguss - one of my fave stamps for crimbo cards. Loving the buttons - a simple embellishment yet stunning. Hugs xx

    AntwortenLöschen
  4. Hi another gorgeous image ! I love the bright red scarf and the brads on the fence are a super idea. Love the sentiment too. Kitty :D

    AntwortenLöschen
  5. Ich weiß jetzt auch, warum ich jedes Jahr so einen Stress mit den Weihnachtskarten habe. Ich fange definitiv zuuuu spät damit an.
    Aber zumindest kann ich dann so tolle Karten wie deine als Inspiration verwenden.
    Ich bin begeistert.

    LG Silvia

    AntwortenLöschen
  6. Hallo liebe Nicole,
    ich weiß schon garnicht mehr was ich Dir noch schreiben soll.... Deine KArten sind soooooo einmalig schön und - was mich total fasziniert - Du hast so eine eigene "Handschrift" bei der Gestaltung... gefällt mir supergut.
    LG-Antje
    Wünsche Dir ein schönes WE!

    AntwortenLöschen
  7. OH WOW!! I absolutely love this card. The image is just so adorable.. I really need to get some of these little Teddys.. Very lovely work!!
    Hugs, Linda

    AntwortenLöschen
  8. Whoo this is gorjuss, i love that image, thanks for joining us at Bling It On this month...
    Shell xx

    AntwortenLöschen
  9. Deine Karte ist super toll geworden. Tolle Farben, Papiere, Gestaltung und alles so super süß und niedlich. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei Digital Tuesday diese Woche.

    LG, Natascha

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous card, love the teddy and the beautiful papers. fab fence and buttons.
    Sandy

    You can view my card here

    AntwortenLöschen
  11. what a fabby card..thanks for sharing with us at Bling It On..hugs Debs x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole