Montag, 14. November 2011

Bea goes shopping
GDT Cutie Pie Challenge


Guten Morgen Ihr Lieben ich hoffe Ihr hattet einen guten Start in die neue Woche :0)))
~~~~~
Good morning my dears, I hope you had a good start into the new week :0)))

Heute darf ich als Gastdesigner bei der  
Cutie Pie Challenge mitwirken. Und das Thema der Challenge ist Bär/en. Es gibt tolle Preise zu gewinnen, schaut doch mal vorbei ;0).
~~~~~
Today I may participate as a guest designer at the  
Cutie Pie Challenge . And the theme of the Challenge is bear/s. There are great prizes to win, have a look ;0).

Ich habe eine Karte in einer meiner Lieblingsfarbkombis gewerkelt, lila und creme. Als Motiv für meine Karte habe ich das süße Motiv *Shopping Daze* von Teddy Bo gewählt und mit Prismas coloriert. Das zauberhafte Design Papier ist von Maja Design und der Text von Magnolia. Dekoriert habe ich mit Brads, Spitze und Heftklammern.
~~~~~
I´ve made a card in one of my favorites color combos, purple and cream. I´ve choosen the sweet image *Shopping Daze* from Teddy Bo for my card and colored with Prismas. The wonderful design paper is from Maja Design and the sentiment is by Magnolia. I´ve decorated with brads, lace and staples.


Closeups


Digi-Stamp: Teddy Bo
Sentiment: Magnolia
InkPad: Chalk
Papier: Bazzill DP: Maja Design
Werkzeug: Paperdistresser
Embellies: Brads, Spitze, Heftklammern

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at 
CLP Challenge ~ Sketch

Ich bedanke mich bei Euch fürs reinschauen und wünsche Euch eine tolle Woche ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish you all a great week ;0)

Kommentare:

  1. Soooo cute! and your colouring is fab, love the lilacs xx

    AntwortenLöschen
  2. Hi She is so gorgeous in theses colours love her dress ! The lace is so very pretty and I love how you have placed your tag !! Stunning ! Kitty ;0)

    AntwortenLöschen
  3. Eine tolle Karte, Nicole!
    Die Farben sind klasse!
    Lg Nela

    AntwortenLöschen
  4. This is soOooO GORGEOUS! Love the color combo you used ... totally YUMMY! Thank you so much for joining us at CLP!

    Hugs,
    Elise

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole