Donnerstag, 13. Oktober 2011

Pink Punkette


Hallo und einen schönen Donnerstag Euch allen ;0)
~~~~~
Hi, I wish you all a great Thursday ;0)

Heute möchte ich Euch mal wieder eine Karte mit einem der entzückenden Mädels von Saturated Canary zeigen. Sie heißt *Pink Punkette* und coloriert habe ich wie immer mit Polys und Prismas. Ich habe Cardstock in dunkel lila und schwarz gewählt und das DP ist von 7gypsies. Ich habe es mit Distress Ink eingefärbt und die Ränder mit dem Paperdistresser bearbeitet. Für die Dekoration habe ich Swirls, Brads, Strasssteinchen, gestanzte Blumen und Spitze verwendet.
~~~~~
Today I have a card with one of the adorable girls from Saturated Canary to show. It´s named *Pink Punkette*. I´ve colored as always with Polys and Prismas. I´ve used cardstock in black and dark purple. The backing paper is from 7gypsies and I´ve wipe it with Distress Ink and the edges I treated with the paperdistresser. For decoration I´ve used swirls, brads, rhinestones, punched flowers and lace.


Closeups



Digi-Stamp: Saturated Canary
Papier: Bazill DP: 7gypsies
Werkzeug: Big Shot, Paperdistresser
Stanze: Magnolia
Stanzer: EK Success
Embellies: Spitze, Brads, Strasssteinchen

Ich möchte gerne teilnehmen bei
I would like to participate at
Whimsy Inspirations Challenge ~ die cuts and/or punches

Ich bedanke mich für´s reinschauen und wünsche Euch einen krativen Tag ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wsih you a creative day ;0)

Kommentare:

  1. gorgeous card and such fabulous colours too

    thanks for joining us at SnS

    Sue
    xx

    AntwortenLöschen
  2. Amazing coloring and details! Love the papers and pretty flourish! Thanks for joining our challenge at Stamptacular Sunday! Hugs, Marcy K.

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card Nicole....perfect papers and colours for this cool image....lovely colouring....thanks for joining Whimsy Stamps Challenge and we hope to see you next week again!
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  4. lovely colours and colouring thank you for joining us this week at stamptacular

    AntwortenLöschen
  5. Such a gorgeous card Nicole, love the colours and design. Thank you for joining us at Whimsy this week, good luck with the challenge x

    AntwortenLöschen
  6. Just so gorgeous hun....and thanks for joining us at SnS and good luck....!

    big hugs Vicky xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole