Dienstag, 18. Oktober 2011

Frizzy Jynx
Note-Box


Hallo Ihr Lieben, da bin ich nochmal ;0)
~~~~~
Hi my dears, here I´m again  ;0)

Ich habe Euch noch eine Note-Box zu zeigen die ich gestern gemacht habe. Ich habe wiedermal eins der zauberhaften Mädels von Saturated Canary verwendet, es ist *Frizzy Jynx*. Coloriert habe ich mit Polys und Prismas in verschiedenen Lila- und Creme-Braun Tönen. Der Cardstock den ich verwendet habe ist von Bazill und das wunderschönen DP von Maja Design. Genäht habe ich von Hand. Den Text habe ich mit dem PC erstellt und dekoriert habe ich mit gestanzten Blumen, einer Rose, Spitze, einem Swirl und Strasssteinchen.
~~~~~
I want to show you now a note-box wich I made yesterday. I´ve used again one of the adorable girls from Saturated Canary, she´s named *Frizzy Jynx*. I have colored with Prismas and Polys in different lilac tones and cream brown tones. The cardstock that I´ve used is from Bazill and the gorgeous backing paper is from Maja Design. I sewed the seams by hand. I have created the sentiment on the PC and I´ve decorated with punched flowers, one rose, lace an swirl and rhinestones.


Closeups



 
 Digi-Stamp: Saturated Canary
Sentiment: by myself
Papier: Bazill DP: Maja Design
Werkzeug: Big Shot, Tim Holtz design ruler, Paperdistresser
Stanzen: Magnolia
Embellies: Spitze, Strasssteinchen, Heftklammern, Paperrose

Ich möchte gerne teilnehmen bei 
I would like to participate at
Allsorts Challenge ~ Lavender & Lace
Sukkersött ~ Bretteteknikker

Ich bedanke mich bei Euch für´s reinschauen ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by ;0) 

Kommentare:

  1. WOWZERS Hun!! This is absolutely stunning! What a clever lady you are! Your colouring is brilliant and I luv your colour combo and dps. Really gorgeous creation Sweetie. Lotsa luv, hugs xxxx

    AntwortenLöschen
  2. Oh, this is so cute !

    Hugs Monique

    AntwortenLöschen
  3. Huhu Nicole! (ganzwildhochwinke)
    Deine Box ist einfach nur klasse! Die Farben gefallen mir supergut und das Motiv ist der Knaller(ich kann da auch eine gewisse Ähnlichkeit mit einer bestimmten Person erkennen *flöt*).
    Deine Note-Box gefällt mir richtig, richtig gut!

    Ich wünsche Dir und Deinen Lieben einen schönen restlichen Tag,

    liebe Grüße,
    Marina

    AntwortenLöschen
  4. What a fabulous little box Nicole.

    Thank you so much for sharing your lovely work and joining in my Lavender and Lace theme at Allsorts this week.

    B x

    AntwortenLöschen
  5. Hi sweetie this is so great love the colours, thanks for joining us at Saturated Canary Challenge this week hugs pops x

    AntwortenLöschen
  6. this is a fabulous idea!!! Thanks for sharing and i love your stitching detail around the image. thanks for joining us at saturated canary challenges this week!

    AntwortenLöschen
  7. Hallo liebe Nicole,
    aber holla.....was hast Du wieder schöne Werke gebastelt.... die Karten, die Farben, die Motive, die Papiere, die Ideen....alles ist bei Dir immer so toll aufeinandern abgestimmt.... Deine Werke sind jedesmal eine Augenweide....besuche Deinen Blog sehr gerne....
    LG-Antje

    AntwortenLöschen
  8. Hi sweetie!
    WOW Nicole this is fantastic! Theese images are just so cute and your colouring make the little girl almost pop out of the easelcard!
    Great work in lovely colours :)
    Thank you so much for joining both Sukkersøtt and Allsorts this week and good luck in the draws
    Big hugs to you
    Jill

    AntwortenLöschen
  9. This is gorgeous Nicole and the colours are just beautiful
    Clairex

    AntwortenLöschen
  10. Tolle Box! Die hat einen Ehrenplatz verdient.

    AntwortenLöschen
  11. Supercute! And such an adorable image. I've never seen that before.
    Thank you so much for joining us at Sukkersøtt!
    Hugs, Yvonne

    AntwortenLöschen
  12. Such a cute project! I love the coloring and the beautiful flowers. Thanks for joining us at Stamptacular Sunday! Hugs, Marcy

    AntwortenLöschen
  13. Kjempeflott staffelikort. Nydelig motiv...
    Takk for at du deltar hos sukkersøtt.
    Lykke til, Angella

    AntwortenLöschen
  14. What a lovely notebox! Thanks for joining us at stamptacular sunday and I wish you luck on the challenge. Hope to see you soon again at SSC.

    Hugs,
    Heleen

    AntwortenLöschen
  15. I love this, what a fab idea and your colouring is beautiful!!
    Thanks for playing along with us at the SC Challenge blog!x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole