Dienstag, 27. September 2011

Teddy Bo Tuesday


 Es ist Zeit für Teddy Bo Tuesday *Yeaaaah* und das bedeutet neue Motive im Teddy Bo Shop ;0) und hier sind sie.
 ~~~~~
It´s time for Teddy Bo Tuesday *Yeaaaah* and that means new releases in the Teddy Bo Shop ;0) and here they are.


Ich habe mir das süße Motiv *Stork* coloured für meine Karte ausgesucht. Cardstock habe ich verwendet von ColorCore und SU. Das Design Papier ist von First Edition Paper. Dekoriert habe ich mit Knöpfen, Brads und gestanzten Herzen.
~~~~~
I´ve choosen for my card the cute image *Stork* coloured. I´ve used cardstock from ColorCore and SU. The backing paper is from First Edition Paper. I´ve decorated with buttons, brads and punched hearts.


 Closeups



Digi-Stamp: Teddy Bo & Co
Sentiment: unknown
Papier: ColorCore, SU DP: First Edition Paper
Werkzeug: Big Shot, Spellies, Paperdistresser
Stanzer: VBS
Embellies: Knöpfe, Brads

Schaut auch gerne auf dem Teddy Bo & Co Challenge Blog vorbei, an der aktuellen Challenge könnt ihr noch bis  Sonntag, den 2. Oktober um Mitternacht (GMT) teilnehmen  und das Thema ist *Things with wings*. 
~~~~~
Please also check out the Teddy Bo & Co Challenge blog with the current challenge *Things with wings*. You can participate till Sunday, 2nd October midnight (GMT).

Vielen Dank für´s reinschauen und einen wunderschönen Tag wünsche ich Euch ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish you all a wonderful day ;0)

1 Kommentar:

  1. Gorgeous card Nicole, great papers and I love all the buttons and brads.
    Colette xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole