Dienstag, 9. August 2011

Teddy Bo Tuesday


Hallo Ihr Lieben, heute ist es wieder Zeit für 
Teddy Bo Tuesday *yeaaah*!
~~~~~
Hi to everyone, today it´s time for 
Teddy Bo Tuesday *yeaaah*!

Heute startet auf dem Teddy Bo Challenge Blog eine neue Challenge mit dem schönen Thema *Love is in the Air*. Schaut unbedingt dort vorbei, die Mädels aus Team A haben wundervolle Kreationen vorbereitet.
~~~~~
Over on the Teddy Bo Challenge Blog starts today a new Challenge with the wonderful theme *Love is in the Air*. Have a look over at the Challenge blog, the girls from team A have made ​​wonderful creations. 

Außerdem gibt es wieder 6 supersüße neue Digi-Stamps die ab heute im Teddy Bo Shop  erhältlich sind. Schaut doch mal vorbei. Vom 08.08.2011-21.08.2011 läuft der große Summer SALE ;0) !
~~~~~
Also there are 6 gorgeous new Digi-stamps wich are available from today in the Teddy Bo Shop. Have a look into the shop. From 08.08.2011-21.08.2011 runs the big Summer SALE ;0) !


Für meine heutige Karte habe ich ein Motiv aus der neuen Sratchy Reihe verwendet. Coloriert habe ich den kleinen Kerl mit Prismacolor Stiften. Der Textstempel ist von Lili of the Valley. Als Grundfarben habe ich mich für grün und rot entschieden. Sie passen perfekt zu dem tollen DP *Jovial* von BasicGrey. Die Bordüre habe ich mit einem Martha Stewart Stanzer, und die Weihnachtssterne sind mit Stanzschablonen von Marianne Design gemacht. Dekoriert habe ich mit Spitze und kleinen Knöpfen.
~~~~~
For my current card I´ve used an image of the new Sratchy range. I have colored the little guy with Prismacolor pencils. The sentiment is from Lili of the Valley. The base colors of my card are green and red. As the primary colors I chose green and red. They fit perfectly to the pattern paper *Jovial* from BasicGrey. For the border I´ve used a edge punch from Martha Stewart, and the christmas poinsetta I have made with cutting dies from Marianne Design. I´ve decorated with lace and buttons.


Closeups


  
Digi-Stamp: Teddy Bo & Co
Sentiment: Lili of the Valley 
InkPad: Archival
Papier: Bazill DP: BasicGrey
Werkzeug: Big Shot
Stanzer: Martha Stewart Stanze: Marianne Design
Embellies: Knöpfe, Lace

Teilnehmen möchte ich mit meiner Karte bei / I would like to participate at
Simon Says ~ Christmas in August

Ich bedanke mich das Ihr bei mir eingeschaut habt und wünsche Euch einen schönen und kreativen Tag ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish you a great and creative day ;0)

Kommentare:

  1. Hallo Nicole,

    ein tolles Weihnachtskärtchen ist das geworden.

    LG
    Ulla

    AntwortenLöschen
  2. NIcole, I just had to come and tell you again how adorable your card is. The colors are so nice together and I love your coloration always! These new scratchy bears are too cute too!
    Kathy

    AntwortenLöschen
  3. Oh wow Nicole this is utterly adorable!
    Beautiful colouring and wonderful papers and details!
    hugs
    kim x

    AntwortenLöschen
  4. Hallo liebe Nicole, ohhh du hast ja schöne Werke gefertigt, muss ich mir erstmal alle anschauen.
    Dieses Werk ist auf alle Fälle der Hammer!
    LG Janine

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Nicole,
    eine sehr schöne aber auch außergewöhnliche Weihnachtskarte. Sieht toll aus.
    LG Babsi

    AntwortenLöschen
  6. Deine Karte sieht toll aus!
    Du hast das Motiv toll coloriert!
    Lg Nela

    AntwortenLöschen
  7. What a beautiful christmas creation! I love your beautiful details and stamp. Thankyou so much for joining us on Simon Says Stamp Challenge Blog this week
    xxx

    AntwortenLöschen
  8. Nicole your card is absolutely gorgeous, I love the Teddy Bo you've used he's so cute and beautifully coloured.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our Christmas in August challenge
    hugs Mandy xx

    AntwortenLöschen
  9. Oh this is so cute, gorgeous card.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  10. AWWW...this is so sweet! Love it!
    Thanks for playing along with us over at Pink {Ink}!
    Hugs Jeanette xxo

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole