Freitag, 19. August 2011

ein fröhliches Hallo
a happy hello


 Guten Morgen, ich wünsche Euch einen schönen Freitag :0)))
~~~~~
Good morning, I wish you all a great Friday :0)))

Für meine heutige Karte habe ich das süße neue Motiv *Bo Baby* aus der neuen Scratchy Serie von  
Teddy Bo & Co ausgesucht und ich habe es mit Prismacolor Stiften coloriert. Als Grundfarben habe ich hellblau und hellbraun verwendet. Das tolle Design Papier ist von lemonade und der Text von HeroArts. Dekoriert habe ich mit Paketschnur, Knöpfen und einer kleinen Holzblume.
~~~~~
I´ve playing for my current card with the sweet new image *Bo Baby* from the new Scratchy range by Teddy Bo & Co and I have colored it with Prismacolor pencils. As base colours I´ve choosen light blue and light brown for my card. The pattern paper is from lemonade and the sentiment is from HeroArts. I have decorated with parcel string, buttons and a small wooden flower.


Closeups


 die Innenseite
~~~~~
the inside


 Digi-Stamp: Teddy Bo & Co
Sentiment: HeroArts
InkPad: Chalk
Papier: Bazill, SU DP: lemonade
Werkzeug: Big Shot, Spellies
Embellies: Knöpfe, Paketschnur, Holzblümchen

Teinehmen möchte ich mit meiner Karte bei / I would like to partcipate at
(the pattern paper is new and the rest are from my stash)

Schaut auch gerne auf dem Teddy Bo & Co Challenge Blog vorbei, an der aktuellen Challenge könnt ihr noch bis  Sonntag, den 21.08.2011 um Mitternacht (GMT) teilnehmen  und das Thema ist *Love is in the air*.
~~~~~
Please also check out the Teddy Bo & Co Challenge blog with the current challenge *Love is in the air*. You can participate till Sunday, 21.08.2011 midnight (GMT).

Lieben Dank das Ihr bei mir reingeschaut habt und ich wünsche Euch einen guten Start ins WE ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish you a good start into the weekend ;0)

Kommentare:

  1. I love this - great colouring and fab layout.
    Hugs
    Denise xx

    AntwortenLöschen
  2. fabulous card, super sweet image and the inside looks great too:)

    Thank you for using my sketch and for joining us at SnS

    Sue
    xx

    AntwortenLöschen
  3. Oh this is so cute Nicole, wonderful details and sweet image.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  4. Hi Nicole,
    wie immer - traumhaft!!!!
    Lg-Antje

    AntwortenLöschen
  5. this is grogeous... I love how you have coloured the bear & the papers just make it all perfect :)

    Thanx for joining in with us over at Sketch N Stash... Good Luck :)

    Hugz Angie xXx

    AntwortenLöschen
  6. Mir gefällt die Karte auch, und deine arte die du mir in die Reha gesendet hast, hat auch hier einen Ehrenplatz!

    Liebe Grüße Nicole

    www.byellas.de ( noch im Aufbau )

    AntwortenLöschen
  7. awghhh so cute and beautifully coloured, so glad you joined us at Sketch n stash this week
    hugs

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole