Mittwoch, 1. Juni 2011

Bea und die Blumen
Bea and the flowers


Hallo Ihr Lieben ich hoffe das es Euch allen gut geht :0)))
~~~~~
Hi everyone I hope you are all doing well :0)))

Meine heutige Karte ist für die neue Challenge bei/ My current card is for the new challenge at
Teddy Bo & Co ~ Shaped Cards

außerdem findet dort ein DT-Call statt und da möchte ich unbedingt mein Glück versuchen ;0)/also there is a DT-call and necessarily I would like to try my luck ;0)

Ich habe mich für eine runde Karte entschieden. Die Farben meiner Karte sind grün und vanilla. Als Motiv habe ich *Bea bubbly smiles* ausgesucht und es mit Prismacolor Stiften coloriert. Der Text ist aus dem Set *Spring Letter Seals* von Whimsy Stamps. Das Design Papier ist aus dem Paper Pad *Love letters* von First Edition Paper und dekoriert habe ich mit Strasssteinen und gestanzten Schmetterlingen.
~~~~~
I opted for a circle card. The colors of my card are green and vanilla. I´ve choosen *Bea bubbly smiles* as motive for my card and I colored the image with Prismacolor pencils. The sentiment is from the *Spring Letter Seals* by Whimsy Stamps. The pattern paper comes from the paper pad *Love letters* by First Edtion Paper. I´ve decorated only with punched butterflys and rhinestones.


Closeup


und die Innenseite
~~~~~
and the inside


 Digi-Stamp: Teddy Bo & Co
Sentiment: Whimsy Stamps
InkPad: Chalk
Papier: Bazill DP: First Edition Paper
Werkzeug: Big Shot, Spellies
Stanzer: Eurohobby
Embellies: Rhinestones

Ich bedanke mich ganz herzlich für Euren Besuch und wünsche Euch einen schönen Abend ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and have a nice evening ;0)

Kommentare:

  1. das ist ja eine so niedliche Karte
    LG
    Elma

    AntwortenLöschen
  2. Just gorgeous Nicole. That image is beautifully coloured and the scallop mats are lovely.
    Thank you for joining with us at Teddybo.

    Edna x

    AntwortenLöschen
  3. Huhu Nicole!
    Irgendwie kommt mir das Motiv bekannt vor *grübel*.
    Eine wunderschöne Karte hast Du mit diesem süßen Bärchen gestaltet.
    Es passt alles hervorragend zusammen und Du hast alles sehr schön angeordnet.

    Liebe Grüße und Knuddels,
    Marina

    AntwortenLöschen
  4. Ich drücke dir ganz ganz fest die Daumen, dass es mit dem DT-Call was wird.
    Dein Werk ist auf jeden Fall schon klasse.

    Liebe Grüße
    Silvia

    AntwortenLöschen
  5. This is beautiful Nicole!!! Love your choice of image too as I have not seen this one yet colored and you did a fabulous job!!!! Looks so pretty with the kraft paper too! Good luck with the DT call and thanks always for playing along with us at Teddy Bo!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  6. Oh this is lovely. I love that image of Bea and the colouring is amazing!

    Thank you for playing along with us at Teddy Bo.

    Love Clairebears x

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful card, Nicole.....love the image and you have coloured him to perfection!
    Hugs Tab xxx

    AntwortenLöschen
  8. Hi Nicole, Gorgeous card! I love your colouring of this sweet image.

    Lisa x
    Teddy Bo DT

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous shaped card - thanks for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs
    Debbie xx

    AntwortenLöschen
  10. Amazing work, your colouring is fabulous! Thanks for joining us at Teddy Bo x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole