Mittwoch, 6. April 2011

Oh Bea...you are a STAR


Hallo, hier ist das Wetter nicht gerade schön, es regnet und ist kalt *brrr*
~~~~~
Hi,  today is the weather not good, it´s raining and it is cold *brrr*

Meine heutige Karte ist für die neue / My current card today is for the new

Ich habe mich für die Farbkombi gelb/braun entschieden. Als Motiv habe ich die süße Bea genommen, der Digi-Stamp hat den Namen *Oh Bea...you are a STAR*. Das Papier ist aus dem Paper Stack *Milton & Co* von Wild Rose Studio. Der Text ist von HeroArts und die Bordüre habe ich mit einer Stanze von Whiff of Joy gemacht. Dekoriert habe ich nur mit den kleinen Herzen die beim stanzen übrig waren.
~~~~~
For my card I´ve choosen the color combo yellow/brown. As image, I have taken the sweet Bea, the Digi-Stamp has the name *Oh Bea ... you are a STAR" . The pattern paper is *Milton & Co* by Wild Rose Studio. The sentiment is by HeroArts and for the border I´ve taken a border die by Whiff of Joy.  I have only decorated with little hearts, the remains of punching.


 Das TAG, die Hose und die Mütze sind aus dem gleichen DP gemacht wie der HG.
~~~~~
The TAG, pants and cap are made with the same DP as the background. 


und die Innenseite
~~~~~
and the inside


Stempel: Digi Stamp Teddy Bo & co
Sentiment: HeroArts
InkPad: Chalk
Papier: Bazill DP: Wild Rose Studio
Werkzeug: Big Shot
Stanze: Whiff of Joy

Herzlichen Dank für´s reinschauen und ich wünsche Euch einen schönen und kreativen Tag ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish you all a great and creative day ;0)

Kommentare:

  1. Boah, hammerstark. Echt, die Farben, die Colo................nochema: Hammerstark!!!!
    LG
    Marion

    AntwortenLöschen
  2. What a beautiful card :0)
    The colours are lovely and I love how you have used the same paper on Teddy Bea, and the punch too is really clever.

    Thank you for entering Teddy Bo's challenge and good luck :0)

    Love Clairebears x

    AntwortenLöschen
  3. What a lovely card Nicole. Love your colour choices and the hearts border is adorable.

    Thank you for joining with us at the Teddybo challenge. All the best!

    Edna x

    AntwortenLöschen
  4. Eine ganz bezaubernde Karte.
    Die Motive sind aber auch total knuffig. Dieses habe ich mir auch bereits gesichert. Mal sehen wann ich es einsetzten werde.
    Die farbliche Gestaltung gefällt mir ausgesprochen gut.
    LG Babsi

    AntwortenLöschen
  5. What a great card, love your coloring, good luck in the challenge.

    AntwortenLöschen
  6. Nicole this is gorgeous...the colours are beautiful together...another fantastic card....AND the other cards on your blog with Bo & Bea are STUNNING!!!!!!!!!!!!!!!!! I'd love to show them on the Teddy Bo blog, would that be okay!?!?!?!

    Gayle x
    Teddy Bo & Co x

    AntwortenLöschen
  7. ...ein Knaller in niedlich,.....absolut klasse,....sei ganz lieb gegrüßt,......hab nen schönen Tach...Ulrike

    AntwortenLöschen
  8. Lovely card, great colour combo, glad you could join us at Teddy Bo challenge this week. Good Luck! Colette xx

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card - love that WOJ border die - - thanks for joining us at Teddy Bo this time
    Hugs,
    Debbie xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole