Dienstag, 12. April 2011

lila/grün
purple/green


Hallo, ich hoffe es geht Euch allen gut :0)))
~~~~~
Hi, I hope you are all doing well :0)))

Mit meiner Karte möchte ich gerne teilnehmen bei/With my card I would like to participate at

Sugar Bowl ~ Sketch and purple/green

Ich habe das süße Simply Sassy Motiv *Fairy Tale* von Sugar Nellie für meine Karte ausgesucht und es mit Polychromos coloriert. Der Text ist von LOTV. Das Spitzendeckchen habe ich mit Distress Ink *Dusty Concord* und *Peeled Paint* gewischt. Das Design Papier ist von DCWV aus dem *Latte Stack*. Dekoriert habe nur mit ein paar Strasssteinchen.
 ~~~~~
I´ve choosen the sweet Simply Sassy image *Fairy Tale* by Sugar Nellie for my card and I coloring the image with Polychromos. The sentiment is by LOTV. I wiped the lace doilies with Distress Ink *Dusty Concord* and *Peeled Paint*. The pattern paper is from the *Latte Stack* by DCWV. I´ve decorated only with some rhinestones.


Closeups




Stempel: Simply Sassy 
Sentiment: LOTV
Ink Pads: Archival, Distress Ink, Chalk
Papier: Bazill DP: DCWV
Werkzeug: Big Shot, Spellies
Stanzer: Artemio
Embellies: Spitzendeckchen, Strasssteinchen

Ich bedanke mich ganz herzlich für´s vorbeischauen und wünsche Euch einen schönen Tag ;0)
~~~~~
Thanks so much for stopping by and I wish all of you a great day ;0)

1 Kommentar:

  1. Such a sweet card!! Thank you for joining us over at the Sugar Bowl!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank für Deinen Kommentar :0)))
Thanks so much for your comment :0)))

Liebe Grüße / Hugs
Nicole